Spilledage:
Tirsdag

Det er i Kaninklubbens regi, at nye medlemmer spiller deres første 5 runder (á 9 huller) sammen med erfarne golfspillere for at erhverve sig et DGU-kort. Herefter kan de spille frit på stort set alle landets baner. De fleste deltager hele sæsonen i Kaninklubben, hvor det tilstræbes at arrangere spændende matcher og hyggeligt samvær (på 19. hul).

Gennem hele sæsonen spilles der hver tirsdag med start mellem klokken 16.00 og 17.00.  I starten og slutningen af året, hvor lyset forsvinder tidligt, spilles der dog lørdag eftermiddag.

Tilmelding:
Af praktiske grunde bedes der om tilmelding hver gang – enten på listen i inforummet eller ved at sende en sms til den vagthavende.

Som nævnt ovenfor og i spille- og vagtplanen arrangeres der i tilknytning til golfspillet, turneringer, fællesspisning, præmieoverrækkelse m.v. Det er selvfølgeligt helt frivilligt om man ønsker at deltage i dette.

Kontaktpersoner:

Skiftende Vagtplan