klubbens kontor

Bogense Golfklub
Kristianslundsvej 15
5400 Bogense

Hvad synes vores medlemmer?

Vores medlemstal stiger hver måned og vi forstår egentlig godt hvorfor, men her er nogle hurtige grunde ifølge vores medlemmer:

Kim Leth Andersen

Selvstændig

"Jeg begyndte at spille golf i sommeren 2021. Jeg blev introduceret til golfsporten på en fantastisk og meget imødekommende måde i Bogense Golfklub. Jeg fik en erfaren personlig mentor som fulgte mig igennem hele forløbet til jeg fik DGU-kortet. Der er unikt sammenhold i Bogense Golfklub. Man føler sig altid velkommen i klubben. Dejlig åben atmosfære.”

sanni jeppesen

Bogholder

" Jeg spiller golf på absolut ”hygge-plan”,  synes det er dejligt at koble af med en ni-hullers runde i dejligt vejr. Det bedste for mig er, at jeg fik mine børnebørn i gang med at spille golf.  Børne- og juniorafdelingen, med Marianne i spidsen, gør et kæmpe stykke arbejde for at få de unge i gang. Det er en fryd at se hvor stort Daniels træningshold om lørdagen er blevet."

oliver christensen

Skoleelev

" Jeg har spillet i klubben, siden jeg var 6 år og gået til lørdagstræning i mange år. Jeg er nu nået til at deltage i turneringer, hvor jeg fornyligt prøvede at blive nr. 1 - det var ret fedt at prøve. Golf er den sportsgren, jeg har gået til i længst tid og det synes jeg siger en del...Måske jeg kommer til at spille resten af mit liv, hvem ved? I hvert fald har jeg verdens bedste og sjoveste træner."